امنیت سیستم با Kaspersky Mobile Security v9.10.135
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 Kaspersky Mobile Security

Kaspersky Mobile Security برنامه ای قوی برای محافظت از دستگاه شماست. این برنامه از گوشی شما در برابر دزدی ها، تروجان ها و شکستن حریم شخصی جلوگیری می کند. افزون بر این می توانید برخی تماس ها و پیامک های مشکوک یا آزار دهنده را فیلتر کنید.
جلوگیری از دزدی: اگر گوشی شما دزدیده شد و و یا آن را گم کردید می توانید یک پیامک به گوشی فرستاده و بوسیله آن دستگاه را قفل کرده و یا اطلاعات را پاک کنید. با وجود قفل بودن گوشی، پیامی که از پیش تعیین کرده اید بر صفحه نمایش ظاهر خواهد شد. بدین ترتیب اگر شهروندی قانونمدار دستگاه شما را پیدا کرد می داند که آن را چگونه به شما تحویل دهد. تعیین مکان دقیق گوشی بوسیله GPS, GSM یا Wi-Fi نیز انجام می شود که بدین صورت جای گوشی را روی نقشه های گوگل خواهید دید. معمولا دزدها پس از سرقت سیم کارت را عوض می کنند. با تنظیمات کاسپر اسکای، دستگاه شما به محض دریافت سیم کارت جدید، آن را قفل کرده و شماره تازه را برایتان به ایمیل می فرستد.
فیلتر کردن پیامک ها و تماس ها: می توانید انتخاب کنید که از چه شماره هایی دریافت تماس و پیامک را داشته باشید. ایجاد لیست سیاه هم با یک کلیک امکان پذیر است.
محافظت از حریم شخصی: می توانید شماره ای را انتخاب کنید و آن را از هرگونه ردیابی در امان نگه دارید. دیگر آن شماره در لیست تماس ها، پیامک ها، دفترچه تلفن و هیچ جای دیگر نمایش داده نمی شود. کسانی که از گوشی شما استفاده می کنند فقط آنچه را می بینند که شما می خواهید.
محافظت در برابر تروجان ها: برای هرچیزی که نیاز دارید آن را امن نگه دارید کارایی دارد. این برنامه بطور برنامه ریزی شده و یا تقاضا شده، اقدام به اسکن می کند. آپدیت ها نیز بطور خودکار در دسترس خواهند بود.

 

 

Kaspersky Mobile Security

Kaspersky Mobile Security

Kaspersky Mobile Security

Kaspersky Mobile Security

Kaspersky Mobile Security

 


 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: امنیت سیستم با Kaspersky Mobile Security v9 , 10 , 135 ,
:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی